Ecmel06 Herkese merhaba. Normal doğum yaptım fakat dikişlerim var. Kabız oldum böyle zorlarsa dikişler patlayacak. Bu konuda bilgisi deneyimi olan var mı
PapatiA Ecmel06 yakın Bı arkadaşımın basından gectı krem gıbı lagma almıştı onunla cozum buldu bır eczaneye danışın
Somerkadir4 Ecmel06 benimde başıma geldi SSVD oldum ben daha çok korktum yapamadım kabız oldum ama sonra kafama takmadım hiç bişey de yapmadım sonra düzene girdi çok şükür