Kızlar sonunda doğurdum 39+5 de dün akşam 4 buçukta sezaryanla alındı bebeğim aslında uzun bi hikayemiz var ama doğum hikayesini sonra anlatmak istiyorum bebeğim anne karnında kakasını yapmış ve yemiş sanırım ciğerine gitmiş doktorumun ihmal etmesi üzerine maalesef şuan o kadar üzgünüm ki bebeği küveze aldılar hemen yani hiç emziredim kucağıma alamadım küveze gidip gördüm 2 kere başına gelen oldu mu ne kadar sürede çıkar bebeğim