mre1630 her şeyi bilmek zorunda değiller. Benim eşim de öyle her şeyimizi anlatırdı. 2 senede alttan alttan söyleye söyleye kavga gürültü de olsa arada biraz toparladım. Şimdi bebeğin de bahanesiyle biraz daha bana döndü. 😊 Malesef erkekler çabuk idrak edemiyor yeni bir aile kurduğunu hele ki biraz bağımlı büyütülenler… Sabret kendini üzme, ezdirme. Yoluna girer inşallah.