Kızlar uzun bir aradan sonra ilk sorumu soracağım.Oncelikle doktora gidecegim ama benimle ayni sorunu yasayan varmi diye bir sorayim dedim.Son bir iki gündür wc çıktığımda buyuk tuvalet yapma isteği geliyor.Bekliyorum birsey yok.Çok sık wc cıkiyorum haliyle ama sanki o tuvaleti yapma istegi oluyor.Bir iki gundur yurumem de zorlasti.3.gebeliğim sezeryanliyim.🙈Suan 36 hafta 4 gunlugum.Ay bide benim gibi bebisi çook hareketli olan varmi? Karnimi delecek😄