Kızlar bu sabah şiddetli karın ağrısıyla uyandım 5aylık hamileyim üst karnım çatlıcak gibi ağrıdı baya bi sağlık ocağına gittim kalp atışını duyunca rahatladım daha sonra içim rahat etmedi doktoruma gittim ultrason vajina muayene flan yaptı çok şükür bi sıkıntı yok , idrar yolu enfeksiyonum varmış .. bu kadar ağrı yaparmı doğum sancısı gibi geliyor gidiyor ayağı kalktığımda daha çok oluyor 😥