poyrazvearya kaç haftalıksin canım sen 😀 bir yanlışlık olmasın, biz ölüp ölüp dirildikte böyle olunca şaşırıyorum bu arada benimde kız belli olmaz o cinsiyetle pek alakası yoktur bence 😀 ben 35 haftaligim hala kusuyorum 5 dk ya kalmaz yine kusmaya gidicem kendimi zorluyorum biraz daha, benim annemde benim gibi 9 ay kusmus hastalanmis ama 3 cocugundada çok rahatmış nasıl büyüttüm bilmiyorum der.. bazı arkadaşlarım senin gibi hiçbir sorunları olmadi hamileyken hayret ediyordum… onlarda doğumdan sonra yemesi içmesi çocuk falan baya zorlandılar. İnşallah seninde bizimde onlar gibi olmaz doğumdan sonrada bu rahatligin devam eder darısı yeni hamilelerin basina 😀❤