Dicle0103 asudezgnc gunaydin canim ooo sen daha yolun cok başındasın gerci her hamilelik bir degil ama benim 6 aydan sonra tam belirginlesmeye basladi seninde büyür merak etme bazilarin 4 aydan sonra cikiyo belli olmuyo bu isler yani 😂😂😂
NaimeYilmaz asudezgnc bende 12haftalıgım göbek deglde göbegn alt kısmı 1 -2 haftadır bıraz belırgn ama benım anlıcagm kadar dısardan bellı olması ıcın erken ☺
RehoGelin Biz 11+5 olduk bu hafta çok dik şekilde çıktı göbeğim kilo desem kilo aynı duruyo annemler erkek olunca böyle olur diyolar ama bilemedim 😰
deletedmom11 İknci gebelikde 1. Aydan Löp diye çıkıyoLar 😂 kiLon oLmasada karnn hemen gazdan şişiyo gaz biterken de zaten bebek büyümeye başLıyo hemen büyüyo yani 2. Aydan itibaren herkes hamilemisin diye soruyodu
Miniminilina 15 li haftalara kadar hiç karnım yoktu.23 haftalığız sevimli bir futbol topum var .artık hamile olduğum belli oluyor🤓
Busrabusra 12.haftamdayim kilom ayni 1 gr bile almadim ama gobegim cok az cikti ayakta durunca belli oluyo
Esranur 15 haftalik olduk ve karnim cikti kilo verdim ama gobis var bebisim kendini belli ediyor balll kizim benim bide hissetseydim ne guzel olurdu 😘😍
semabrcn haftamda ayva göbek gibi çıkmaya başladı 7 aylıkken bile bazı insanlar hamile miyim göbeğim mi var karıştırıyodu çok sinir bozucu😂 şuan 35 hafta maşallah deniz topu gibi karnım var😂
humaninannesi61 semabrcn Aynen benim de öyleydi. Aaa hamile misin ben seni kilolu sanıyordum diyorlardı🙄😂 Şimdi 33teyiz şülür hamileliğim belli oluyor 😂🤰🏼
Sydgrdl asudezgnc ilk gebelik de hemen çıkmıyor canım bide biraz zayıfsa ben 46 ile hamile kaldım 5 aylıkken bile hamile olduğum doğru düzgün anlaşılmıyordu 😊
Emnmntmhmmt asudezgnc 9 +3 üm belirginleşti sanki biraz yada ben kilo aldim eşimde büyüdün sen diyo bana 😆
sevilayumitozdemir asudezgnc 6 aylık olduk, daha yine dışardan belli oluyor 😊bende çok sabırsızdım özellikle ilk gebeliklerde karın biraz daha geç büyüyormul 😊
deletedmom01 asudezgnc bebegin saglikli olsunda fazla kiloda iyi dgil onun kilosu ve sagligi onemli 🙂