37+3 doğum yaptım.Kordon dolanması sebebi ile acil sezeryana alındım. Öncelikle rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Sonrasınsa zaten stres olman gereken bir durum yok. Bebeğimin kordon dolanması sebebi ile besin akışı durmuştu ona rağmen stres yapmadım ama ameliyathanemi karıştırdılar 😒😂 Ameliyathaneye kadar cok rahattım yani 😂 spinal doğum yaptım son dakika stres yapınca doktorum ve asistanları sürekli konustular benimle 😂😂şuan 50 günlük olduk bile🥰 Keyfini çıkarmalısın sonrasında gelen mucize ile herşeyi unutuyorsun zaten. Stres yok güzel anne ♥️ şimdiden tebrik ederim. Rabbim sağlıklı ömürler versin. Yolu, bahtı açık olsun inşAllah 🥹🤗