Sule5860
Bende de aynı sorun vardı hatta hamileliğimin ilk 3 ayında tahlil verdiğimde neredeyse böbreklere çıkmak üzereydi yürüyemez oturup kalkamaz olmuştum 2 tane toz antipyotik içtim,günde 3-4 kez iç çamaşır değiştirdim,vajina bölgesini sabunla veya şampuanla çok yıkardım en büyük sebebi oymuş zaten onuda bıraktım ve çok fazla su içtim ki bu saydıklarımı antibyotik haricinde hepsine devam ediyorum şuan 37+1 deyiz bunları yapmama rağmen yinede var ama şuan çok az miktarda birde bebek aşağıda olunca mesaneye baskı yaptığı için idrar tam boşaltılmadığı için vücuda enfeksiyon olarak yayılıyor yani doğuma kadar kaçınılmaz enfeksiyon olayı sadece bu önlemleri alarak dahada ilerlemesini engel olmak gerekiyor