Eymennannesi-61 Benim kayınValidem oldu aynı apartmandayız hatta devamlı yanyana akşam pozitif olduğunu öğrendik bugün akşam üstüne doğru bende de baş ağrısı başladı sizce olmuşöuyumdur olan varsa ne yaptı ne yapmalıyım!+
Minik_prenses Eymennannesi-61 oldum hala devam ediyor sadece 2 günde bir parol içiyorum doktor parol içmeden zarar gelmez dedi ama ben riske atmak istemedim Ağrılar çok zor 4 gündür uyuyamıyorum 2 gün önce de serum takılıp gelip şuan bir kaç günüm daha var geçmesi için