Devlet bi sağlık sorununuz yoksa bağlamıyor diye biliyorum yani doğum senin için tehlikeliyse yapılıyormuş özelde de 3.doğumdan sonra öneriyorum ama sen illa yaptırcam dersen sen ve eşin imza verip yapıyorlar bende özel de sezeryan olcam bğlatıcam 3. Sezeryan olucak