Damlaefnan iş yerine raporlarıni verdikten sonra senin bişey yapmana gerek kalmıyor canım doğumdan sonra doğuma kadar olan sürenin ücreti yatıyor mesela ilk dogumumda ben 37+2 de rapor aldım 38+6 da kızım dogdu 11 günlük para yattı sonrasında senin isteğine bağlı iş yerine her ay onaylamalarini söylersen her 30 günde bir raporunu onayliyorlar aylık maaş alır gibi rapor paran yatıyor yada hiç dokunmuyorsun raporun bittikten sonra toplu onayliyorlar doğumdan sonraki rapor ücretinin hepsini tek seferde alıyorsun sana kalmış yani