Cntkn İyi aksamlar. Bu sendromu yasayanlar neler yapıyorsunuz ? Ödem atmak için yaptığınız birşeyler de var mı ?
Aminenin_annesi Cntkn bende gebelikten önce de vardı o zaman ödem suları icerdm limonlu maydonuzlu ama suan icemiyorum tabi. bir formül bulamadim
Asenahil Cntkn Merhaba ben de var 40 haftalık hamileyim 34. Haftamdaydim galiba ellerimde oldu bir hafta sonra bazı parmaklarımda azaldı şimdi 5 parmağımda var baya uyuşuk sıcak bardağı tutuyorum asla yanmıyor 🙄😊 doktor doğum sonrası geçicegini söyledi
Cntkn Aminenin_annesi Bende çocukluğumdan beri boyun düzleşmesi vardı şimdi hamilelikle beraber vucttaki fazla su tutmasıyla ellerimde karpel tünel sendromu oluştu. Ne yapacağımı bilmiyorum egzersiz yapıyorum ama bana mısın demiyor