guzelkizannesi
2 buçuk yıl önce hayal bey girmişti kızımın doğumuna epidural doğum yaptım çok kolay ve güzel geçti ebeler çok ilgiliydi o zaman 😀 şimdi 4 aylık hamileyim yine epidural doğum düşünüyorum bu kez ahmet uysal doktorum 😀 ben memnun kalmıştım inşallah yine kalırım 😊