Balrengii Kizlar ilk defa şehir hastanesinde muayene olacağım, 3 4 gündür de günde 1 kere adet sancısı gibi ağrım oluyor, desem nst çeker mi, alttan muayene filan etmek ister mj nasıl bi doktor bilmiyorum da ben talep etsem nasıl olur bilemiyorum nst yi
Minik_prenses Balrengii nst ye sokuyor sancın varsa Alttan bakıyor ilk 28.haftada girdim sancım vardı diye
Sedavarol Balrengii nst çekiyorlar canm ben 30/31 haftalıkken gittim bu haftalardan itibaren almaya başladıklarını söylemişlerdi tabi randevu saatinden 2 saat önce giderek alıyordu benim doktorum
Ozlemsarap Dün akşam bende kötü oldum adet sancısı gibi 35.haftadayiz özelde takipliyim doktor geç hastaneye nst bakmak lazm bana haber verirler dedi daha bisi yapmadan etmeden direk nst baktılar 2 kere sancı çıkmış yatıp dinleneceksin bol su içeceksin diye yolladılar gece 2 de eve geldim uyudum şuan yine ağrılarım var sabırla bekliyorum suan