Bizim de pozitif bi doğum hikayemiz var ☺️
34+3 nişanımın gelmesi ile başlamıştı herşey . 10 gün boyunca hergün nişanım geldi erken doğum riski ile yatmak zorunda kaldım. 36. Hafta Sonrasında doktorum bebeğin kanala çok güzel yerleştiğini normal doğuma uygun olduğumu, bol yürüyüş merdiven çıkma squat yapmam gerektiğini söyledi . Ben de elimden geldiğince yaptım fakat 40. Haftaya kadar 0 açılma 0 ağrı ile ilerledik . Hatta bir gün o kadar yürüdüm merdiven çıktım ki dedim geceye doğururum ama ağrım bile olmadı . Doktorum 40+0 da artık beklemeyelim dedi kabul etmedim . Çünkü bebeğin doğumu kendi başlatmasını istiyordum , en azından bi ağrı ya da suyumun gelmesini bekledim , olmadı . 40+4 te doktorum bırakmadı artık almamız lazım diyerek doğumum başladı.
Sezeryandan korkan arkadaşlar o kadar rahat bi ameliyat ki. Ben gülerek girdim gülerek çıktım . Bence en önemlisi anestezi uzmanının tecrübesi. Ben hiç birşey hissetmedim. Ayaklarını oynat dediğinde oynatıyordum ama çoktan başlamıştı ameliyat ben hissetmiyormuşum. 5 dk da geldi miniğim. Ameliyat esnasında tek hissettiğim biraz çekiştirme ve kalbimde sıkışma oldu zaten o esnada hemen sakinleştirici vurdular. Dikiş işlemi de 10-15 dk sürüyor sonrasında odaya çıkıyorsunuz.
Gelelim sonrasına 🙈 ben çok zorlandım arkadaşlar 4 günde toparlandım ama benim gayretimle. İlk kalkış gerçekten zordu . Hele ki gece tuvalete sıkıştığımda dedim ki ben nasıl eve gideceğim çocuğuma bakacağım. Bol bol yürüyün yatmayın . İlk gece 10 dk, 2. Gün 1 saat uyudum . Sonra toparlandım. Tavsiyelerime gelecek olursak geçiyor gerçekten ağrılar hiç kalmıyor. Sadece o anı kendinize sıkıntı etmeyin . ☘️