Yaseminnvr ilk gebelik olduğu için önermiyorum demişti yani bazıları öneriyor bazıları önermiyor doktor tercihi ilk gebelikte ikincisinde zaten yapılıyor risk yüksek olduğu için benim annemle babam arasında da varmış biz yıllar sonra öğrendik annemin negatif olduğunu pozitif olarak doğuma giriyor ne kardeşim de ne ben de iğne yapmamışlardı çok şükür iyiyiz tamamıyle kader devreye girmiş o zamanlar 😊