Merhaba herkese henüz buralarda çok yeniyim 4+2 hamileyim daha önce 2 düşük sebebi ile doktorum oksapar 4000 başladı bugün ama okuduğum kadarı ile hem iğne hem hap kullanan çok var acaba benim eksik mi tekrar aynı şeyler olur diye endişeliyim 🥹 varmı sadece oksapar 4000 kullanıp sağlıklı gebeliği olan