ozgegms 37 haftalık hamileyim, dün kontörlden geldim bi sıkıntım yok çok şükür ama sürekli karnım aşırı sertleşiyor korkmalımıyım 22sinde inşallah sezeryan olucam ama soran oldu mu doktoruna biliyor musunuz nedenini
_anne- ozgegms Benimde çok sertleşiyor 18 ağustosa gün verdi bebek kendini doğuma hazırlıyormuş o yüzden sertleşiyormuş
Gulsahkarakus ozgegms ben de 22 sinde sezeryan olucam. Bebeğinizin kilosu ne kadar şuan ve cinsiyeti neydi acaba
Sultankygsz ozgegms bende 37 haftalığım benim de bir tarafa toplanıyor hep ara ara kasıklarım agrıyor 26 da sezeryan olcam
ozgegms _anne- iyi bari başka birşey olmasın da korkuyorum ne biliyim benim de canım acıyor sizinde öyle mi karnıma en ufak bişi gelse acıyor
_anne- ozgegms Evet acıyor çok hassaslaştı artık kasılmalarda ağrı yapıyor yalancı sancılardır demişti hemşire
ozgegms Gulsahkarakus Bebeğim kız 🌺 35+5 te 2600 dü anne babası olarak minyon ve zayıf insanlarız o yüzden doktorum gayet iyi demişti, sizin ki peki ☺️
Gulsahkarakus ozgegms 36+3 te gittim en son geçen hafta cuma 2882 idi. Erkek bebek. Yarın kontrolüm var bakalım kilo alımı ne durumda biraz bu konuda pimpiriklendim. Şöyleki ben de eşim de minyon değiliz. Ona da yoramıyorum bebek kilosunu. Ama doktorum sıkıntılı bir durum yok olsa ben söylerim diyo.
Gulsahkarakus ozgegms bu arasa o karında sertleşme bebeğin bi yere toplanması bende 29 lu haftalardan beri oluyo doktorum beni korkmamam konusunda peşin peşin uyarmıştı. Yalancı kasılmalar diye. Rahim kendini doğuma hazırlıyomuş
ozgegms Kilo alınır ya bende çok pinpirikliyim aslında alsın istiyorum 3 ü geçsin istiyorum ama almayınca almıyor o yüzden sağlıklı olsun doğuncada alır. Bende de ne zaman başladı bilmiyorum ama işte 36 haftadan beri o kadar sık oluyor ki anlatamam canım acıyor birşey olacak diye korku vs ne biliyim hayırlısı ile bi doğursaydıj 🥺
Gulsahkarakus ozgegms az kaldı artık 🙂 ya sabır dicez yapcak başka bişeyimiz yok. Benim çok can yakıcı olmuyo kasılmalar esnasında. Bu arada sezeryan sizin kararınız mı oldu doktorunuz onu mu uygun gördü
Gulsahkarakus ozgegms şuan 37+3 haftalığız. Ben de çatı muayenesinde çatı darlığından dolayı sezeryana karar verdik. 22 ağustos sezeryan olucam inşallah 😇