Myildiz Merhaba kizlarr 8 haftalik gebeyim saglik calisaniyim ayni zamanda ama ozelde dogum istiyorum son zamanlar gidecegim Ozele ama ozellikle dr onerisi ariyorum ve fiyatlar hakkinda neler biliyosunuz acaba 🥰
MorKelebek54 Myildiz canim benim bi bildigim var daha bende gitmedim gebelik olsun diye gidicez yarin insallah. Ilk defa gittigim icin bisi diyemem ama duyduguma gore cok iyi doktor diyolar. Hic olumsuz bi yorum duymadim. Muaynne ucreti de nakit 300 tlmis. Doktorun ismi de Sedat Umur 🤲🤲🥰🥰
Ronam Myildiz ben de 8 haftalık hamileyim Sakarya’dayım. Takipte kalayım ben de. Devlette Günay Bey’ e iyi dediler. Özeli pek bilmiyorum.