Oznurozdemir Herkese merhaba arkadaşlar. 32+2 günlük gebeyim. Dün doktora gittim bebeğimin kilosu 1900. Sizce nasıl ? Sizlerin ki nasıldı
PapatiA Oznurozdemir bence çok ıyı kılosu bana 31 de 1500dedı 2hafta gerıymış senın buna göre tam ayarında oluyor heralde
Rabishanim Oznurozdemir benım 28haftalık 1.150ydi. Suan 30 haftayı gectık 31 de kontrolum var.bakalım kaç kılo oldu sıpa😍♥️🙈
Oznurozdemir PapatiA nasıl geri geçen hafta ben gittiğimde 1560 dı bir hafta da 1900 oldu bebiş. Hiç sıkma canını doktor gayet normal diyor son haftalarda bebek kilo alıyormuş
leona98 PapatiA bende 30.haftada 1590 gram cok normal cok iyi dediler. Size neden geri demisler acaba 🙄