Gizemmyigit 😀 şöyle ki normal bir doğum sekli değil. Tek normal yani olağan olan doğum annelerimizinde yaptığı normal doğum. Bunda bebek sıvı içinden sıvıya geçiyor ortam değişmiyor diyorlar ama o çocuk yine o sudan çıkıyor. Doğası gereğide o sudan illaki çıkacak. Ayrıca yenidoğan enfeksiyonlarının sebebi olabiliyor suda dogum. Sonucta bebek o kanlı pis suyun içine doğuyor. Pis diyorum çünkü o sırada belki idrar kaçırdınız vs bilinmez. Yani hiç ama hic alle tutulur bi yanı yok. İlla ağrı sızı olmasın diyorsanız ki ben epidural normal doğumu tavsiye ederim