cgnduru Erygt123 35 haftalık olduk ben yarısını zaten tuvalete gidene kadar üstume birakiyorum.. hala kusuyorum kusarkende kaciyor, oksuruncede, hapsuruncada, sıkışıncada 😀 bazen uzun süre disarda kalacaksam bebek bezi bile takıyorum ustume işerim diye 😀
SbhtYlmz Erygt123 bende aynı durumdayım.normalde okadar deil ama eğer hastaysam fln dahada artıyo kaçırma olayı.bnde çok takıyorum doğumdan aonra geçcek bi durummu bilmiyorum açıkcası inşallah öyledir
Asim_Mehmet Erygt123 Ben idrar değildir, akıntının şiddetli çıkmasıdır diye düşünüyordum hep. Tuvaletini kaçırmak gibi değilde hapşırık şiddetiyle birkaç damlalık bir akıntının dışarı fırlaması gibi değil mi