Selam kızlar kendime seneye giymek için bor aldım indirimden. Normalde 39 numara giyiyorum o yüzden 39 aldım. Eve getirdim ama 39 serçe parmağımı ve yanları filan komple sıkıyor. Ayağım içinde oynamıyor.
Geçen sene giydiğim bot 39 numara onu da denedim oda aynı şekilde çok sıktı ayağımı.
Botu değişip 40 alacaktım ama 40 numara tükenmiş.
Sizce doğumdan sonra kilo verince ayağımda zayıfla rmı başınıza geldi mi?
27.haftadayım 13 kilo aldım 😪😪 botu çok beğendiğim için iade etmek istemiyorum ama büyük numarası da kalmamış bilemedim