Aylakara26 Kızlar dün akşam Boğazım arımaya başladı Eşim Papatya cay yapdı bana onu icdim sabah Boğaz ağrım gecdi şimdiyse Üşüme halsizlik var üstümde acaba Grip mi olcam? Ateşim yok çok şükür Grip başlangıçı mı bebeğime bisey olur mu? allah korusun çok korkuyorum ilaç da kulanmak istemiyorum doktor bana yazsa bile siz naptınız Hasta olunca😢
gonulcelen Aylakara26 suan bnde öyleyim üşümem olmadı ama aşırı terleme Boğaz ağrısı ses kısıklığı olmustu bgn daha iyiyim devamlı zencefilli limonlu çay içtim doktora söylemedim bile ztn ilaç vermez versene hap içemiyorum hiç şansımı zorlamadım yani
Belissima Aylakara26 Bende de kırgınlık var. Eşim grip. Evde yatıyor. Odaları ayırdık ama yinede illaki havadan da bulaşır. Bol bol mandalina, yedim. Zencefil limonlu bitki çayı içiyorum. İnş hasta olmayız.🙏🏼
deletedmom734 Aylakara26 bebeğe hiç birşey olmaz Allahın izni ile canını sıkma ...et ve kemik suyuna çorba... taze sıkılmıi meyve suları limonata tüket ve bunun yanında bol bol su... ve istirahat... vücuttaki mikrobu ter ve idrarla atacaksın bu işi en güzel su görür...
Prensesim12 Bende çok kötüyüm aşırı boğaz ağrısı burun akıntısı baş ağrısı çok bitkinim eşim de calsyr hiç halim yok kendme bakacak 😥
Aylakara26 deletedmom734 çok sağol canım öyle yapcam kalın giyindim ki gece terleyip mikropları atim vücutumdan