Kızlarr öncelikle meraba birşey merak ediyorum ovulasyon testleri gebeliği gösterirmi adetim 3 gün gecikti son 2 gündür sürekli idrarım geliyormuş gibi lavobaya çıkıyorum ve koltuk altlarım ağrıyo bunun dışında Bi belirtim yok akıntım oldu ara ara ama kramp ve lekelenmem hiç olmadı ovulasyon testi yaptım çift çizgi biri koyuya yakın silik çıktı ne diyorsunuz