Htcdb Hamileyim 7 haftalık cok sakız ciğniyorum ve canım cok jelibon cekiyor böle durum yasayan varmı
Gfs Htcdb bazı sakızları içinde aspartam olduğu için zararlı diye duymuştum devamlı ağzımda sakızla gezen ben hamileliğimin 32. Haftasındayım sadece Bi kere çiynedim. 😀 İçeriğine bakarak çiynemeni tavsiye ederim
Meliisa Htcdb bende sakızı çok çiğniyoruum vallah yemekten sonra 10 dk sonra yine canım istiyo bağımlısı oldum aralıklı çiğniyorum bir gece bile çiğnerim yani 😀