Irmos9 Arkadaşlar merhaba medovada doğum yapanlar varsa bi kaç soru sorcaktım. Hastane odaları, ilgileri vs yeterli mi? Bide nst kaç dakika bağlanıyo haftalık kontrollerde, bende panik atak gibi bi şey var her hastane farklı sürelerde nst alıyo merak ettim
Eylul10 Irmos9 ben orada yapacağım çevremde var anlattıklarına göre ilgi alaka çok iyiymiş iki refakatçi kalkabiliyormuş odaları geniş ve temizliğine çok önem veriyorlarmış. Hangi doktor kontrolündesiniz siz 😊
Ranammmm Irmos9 4 ay önce doğum yaptım nst 15 dk çekiliyordu 34. Haftadan sonra doktorum 15 güne bir nst istiyordu hastane çalışanları olsun hemşireleri güler yüzlü sıcak kanlıydılar, hastane yeterliydi çünkü bazı özel hastanelerde bebek yoğun bakım yok medova da vardı, gayet memnun ayrıldım çok ilgi alakalıydılar odaları gayet büyük annem refakatçi kalmıştı temizlik yönünden gayet memnundum🤗
Irmos9 Eylul10 fuat hocanın kontrolündeyim bende hep olumlu seyler duydum bızımde tecrübemız o yönde olur insallah 🥰
Eylul10 Birde benim bebeklerim ikiz o yüzden küvöz sayısı ve yenidoğan yoğun bakım konusunda şu an Konya da en iyisi olduğu söyleniyor o yüzden başka hastane hiç araştırmadım bile 😊