FiruzeAlagoz1207 kuzenimde vardı hamile kalmadan önce tedavi görüyordu iğneli ve yakım işlemi olmuştu tedavi sırasında hamile kaldı bi çok doktor gereksiz korkuttu bebeği aldırıcaksın sakat doğar su bu diye hatta biri bebeğinin kolu ypk bile dedi 4 5 aylıkken iyi bi doktor bulduk normal şekilde ultrason ile baktı ve bebeğin gayet sağlıklı olduğunu söyledi. Sende sorununu anlat doktoruna bu virüs cinsel yolla ve tuvaletten bulaşıyor dikkat etmek lazım hafife almayın çokta korkmayın tabi