Rukiye_acar51 Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim dr kontrolümde bebeğin aşağıda ve suyunun fazla olduğunu söylediler erken doğum riskim olduğu için bebeğe ciğer geliştirici iğne yaptılar siz de de aynı durumu yaşayanlar var mı
pinarkibar Rukiye_acar51 benim suyum fazla 2 aydır doktor korkutmadı beni sadece karbonhidrat şeker azalt dedi o kadar canım şuan 34. Haftamdayım
ladyangel Benimde ilk gebeliğimde fazlaydı hiç sknti yaşamadım dua et içini ferah tut stres yapmamaya çalış
Rukiye_acar51 ladyangel İnan doktorlar hiç insanın içini ferahlatmıyor her gün hastanedeyim bana sadece riskin var sıyun fazla diyorlar bi de çok sütüm geliyor durduk yere siz de de oldu mu
Rukiye_acar51 pinarkibar anladım bana ciğer iğnesi felan da yapıldı ama risk olmasa boş yere yapmaz heralde