excitedmom- mom_3 bı ay klomen kullandim kendiliğinden çatladı gebelik oluşmadı diğer ay ilaç kullanmadan yumurtam kendiliğinden gelişti çatlatma ignesi vuruldum yine gebelik oluşmadı