selam kızlar, somut hazırlıkları tamamladım, soyutlara geçtim. Meryem ana otunu aldım ama napıcam bilmiyorum. Okudugum kadarıyla meryem suresi falan varmış, ama baya uzunmuş o okunup bitene kadar dogururum zaten ve ben sancılandıgım zaman onu okuyacak kadar sakin birisi olacagını sanmıyorum. Bu konu hakkında bilgi sahibi olan birisi aydınlatabilir mii?