Meza27_ Kızlar 33 haftalık hamileyim bu gün sabahtan çok kötü ağrım var ilk bel ağrısı düşündüm ama değil sağ böbreğim ağrıyor bıçak saplanmış gibi sızlıyor öğlen bir az geçti ama daha da çoğaldı şimdi. Başına gelen varmı neyden ola bilir? 🙁
Meza27_ Nurcan__ Ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdim ilk aylarda son verdiğim idrar testinde çıkmadı o yüzden sordum başka bir şey ola bilir mi
Nurcan__ En son ne zaman test verdiniz ki? Ben de geçirdim ve sık sık tekrarlıyor malesef. Benimde karnım belim ve böbrek bölgemde şiddetli ağrı olmuştu, böbreğe kadar çıkmış dediler ve hastanede yattım. Başka birşey de olabilir tabiii