miniko benim 5+3ken kese görüldü. 5+5 iken başka bir doktora gittik bulamadı keseyi yok dedi :) önceki doktorun baktığı yeri gösterdim oraya bakınca aa evet burdaymış dedi. Makineden makineye, bakandan bakana göre değişebiliyor yani. Siz 1 hafta sonra tekrar gidin göremezse başka doktora görünün derim iyi geceler :)