Kubraa033 hiç kötü düşünmeyin bugün kontrolüm vardı 34+4 günlüğüz şuan.çok şükür herşey yolunda gdiyor🤲🏻🧿.nasipse 29 ağustos doğumum.33. haftamda doktorum her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yaptırdı.bide çok kilo almamaya çalışın.ben 11 kilo aldım ama kilolu durmuyorum bebeklerime yaradı yediklerim içtiklerim.1.5 haftadır kaşıntılarım oldu gebelik kolestazı onun için ilaç kullanıyorum ve doktorum yakından takip ediyor.haftada 2 kere tahlil veriyorum safra asiti değerlere bakılıyor.ekmek pilav makarna tüketmiyorum.sadece kahvaltıda bir dilim tam buğday ekmeği yiyiorum.hamur işi çok canım isterse 2 haftada bir kahvaltı yada öğlen tercih ediyorum.kahvaltımı sağlam yapıp arada meyve kuruemiş yiyorum.öğlen yoğurt yada muz süt yulaf blendrdan geçirp onu içiyorum.aksam ne yemek pişirdiysem bakliyat et sebze onu yiyip bir bardak ayranla.aksam 9 gibide süt kuruyemiş yada dondurma yiyip olayı bitiriyorum.