Bugün çatı muayenem berbat geçti ve doktorum asla normal doğum yapamazsın dedi sezaryen için gün verdi kendimi çok kastım 😢
Şimdi kafamda bambaşka korkular başladı doğumdan önce takılan sonda da yine kasarsam takılırken acırsa takamazlarsa diye çok korkuyorum internette 10 dk sürdüğü filan yazıyor ben 1 dk lık muayeneye zor dayandım ona nasıl dayanacağım bilmiyorum çok acıyor mu takılırken isteğe bağlı uyuşturup takılır mı acaba ?