Kızlar bu ikinci tedavi.. İlk kullandığımda femarayı 5 gün içtim daha sonra doktor çatlatma iğnesi için çağırdığında yumurtam kendiliğinden çatlamıştı zaten ve bekle dedi ama hamile kalamadım.. Bu ay tekrar yazdı eğer bu ayda olmazsa hsg çekilicem.. şuan 2. Günüm içiyorum ama kasık ağrısı yapıyor ve psikolojik olarak ruh dengemi etkiliyor bu ilaç sanki🤦🏼♀️ Sizde kullandığınızda yan etkiler gördünüz mü ? ve hamile kalabildiniz mi✨