-sedadnc- Geçen hafta doktora gittim 7+3 haftaya kalp atışlarını dinleyelim dedi 8+3 olucam bu cuma geç değil mi sizce 🧐
ygmrozgur -sedadnc- merhaba bende aynı durumdayım haftaya cuma gidicem bende tekrar duymaya siz gittiğinizde duyabildiniz mi kalp atışını🌸
HappyNewMoom -sedadnc- geç döllenme olmuş olabilir canım bende 7+1 gittim dinleyemedim 5 haftalık dedi 2 hafta sonra gittim 7+3 oldu ve vajinal baktı dinledi