Meleklerim545 Aystsn bugün gittim 36+6 bebeğin haftası ben 38+1 im ( 3040 ) dedi USG istedi USG de ( 2.5 kilo gözüktü acaba hangisi doğrudur)
Imaram3 Umran__37 merhabalar maşallah hemen hemen aynıyız. Nasılsınız bebeğiniz durumu nasıl. Yerleşmiş mi kafası
Dilayb Umran__37 Umran__37 kaç hafta önden gidiyor benim de biraz fazla kilosu normal doguramam diye çok üzülüyorum
Elvanguzel Aystsn 32+2 de gittik 2300 Gr 10 gün ilerideydi şuanda 34+4 haftalik olduk 35+2 pazartesi günü gideceğiz bakalım kaç olmuş 🌹🤗
d1e2n3i4z5 Sksjhsh yok canım takılma bukadar kuzenim 38. Haftasında doğum yaptı bebek 3kg di önemli olan son ana kadar karnında gelişimi kiloyu doğunca besler aldırırsın Allah’ın izni ile 🌸
Sksjhsh 3babymom inşallah canım ilk kızım 3640 doğudu o yüzden bu cok az geliyor ama 42 haftada doğudu ondan galiba inşallah doğuma kadar alır bu hamileliğimde hiç kilo almadım 1 kilo aldım onuda veridm malesef
Naz0123 PapatiA evet normal dedi.acikcasi ben çok kilolu olması taraftarı değilim.doktorda aynı fikirde benimle 😊 doğsun emerek alsın gerekirse yoksa doğum zorlaşıyor
Umran__37 Asdfggff buyuk ihtimal beklenilmiyecek 1 hafta sonra nasil dogum yapicagima karar verilecek☺️