segah06 nasıl desem bazen sürekli bir şeyler yemek istiyorum mesela bugün sürekli bir şeyler yemek istiyorum yemeğe oturunca da 2 dakikada doyuyorum ama zaten Bir de başından beri bende şey var yemek yiyorum yarım saat sonra acıkıyorum bugün o olmadı ya eşim yemek yeme yemesi olmasa daha yemezdim yani o da gene iki lokma atıştırdım folik asit içmek için hatta 8 haftama kadar 3 kilo aldım ben şimdi sabit tutmaya çalışıyorum daha almamaya çalışıyorum çünkü kilolu hamile kaldım zaten evde devam ediyoruz ama iştah öyle hiç yok değil gene var