Merhaba sevgili anne adayları 🥰
Sizlere özellikle doktorlarınızın önerdiği şekliyle folik asit kullanımınızı danışmak istiyorum. Her gün kullanıyor musunuz? Ve D vitamini yetersizliği olan varsa ne oranda ve kaçıncı haftada kullanmaya başladınız?
Benim doktorum her gün folik asit ve her gün 10 damla D vitamini takviyesi almamı söyledi. 6. haftadan itibaren. İnternet bilgileri kafamı çok karıştırıyor.