Kızlar dünden beri kasık ve karın ağrım oluyor. Dün karın ağrısıyla başladı bir süre devam etti sonra kendiliğinden geçti. Bugün de kasıklarımda baya bir ağrı var adet ağrısı gibi ve gün boyunca sürdü neredeyse. Akşama doğru tam sol mide üstünde şiddetli sancı hissettim. Bebek hareketlerinde bir sıkıntı yok. Sizce endişelenmeli miyim? Bu arada şiddetli bel ağrım da var ama o uzun süredir var masa başı çalışmadan dolayı