CeyAsel1 normal doğum çok istiyordum içimde kaldı ama napalım kısmet böyleymiş, beni doktorlar biraz korkuttu ilk hamileliğim tüp bebekti doğumda kaybetme korkusunu saldılar bana ben de sezaryen tercih ettim 😅 senin ve bebeğin için en sağlıklısı en hayırlısı hangisiyse o olsun 💕