ilkannelik- Kızlar 40 haftalık hamileyim arada bir adet sancısı gibi çok hafif ağrılarım oluyor ama geçiyor. Merdiven çıkıyorum, yürüyüş, hurma,ananas yiyorum ama tık yok🤷♀️
Karali ilkannelik- canim hic acele etme derim 41 haftasinda doguran ben okadar sabirsizlandimki artik gelsin diye bide eteafin hala dogurmadinmi sen ne duruyon ne zaman dogurucan sozleri beni sitrese soktu resmen ve 41 haftamda sancilarim basladi bi ve hen hastaneye gittim erken gittigim icinde mahvoldum sancilarimin yanisira sunide verdiler benim icin cok zor bi dogum oldu diyecegim o ki orda kalmayacak vakti saati var elbette son gunlerini yasiyosun kafani da kendinide rahatlat iyi bi uyku cek 😊sonrasinda uyumak pek mumkun olmuyo uykusuz bi hqle yaziyorum cunku😊
ayseenur ilkannelik- 3 litre suya 3 çubuk tarçın atın, ahududu yaprağı çayı 1 litre suya atıp kaynatın gün içinde için
2prenses1prensannesii Bende ilk kızımı 40+0 da doğurdum eşim beni baya bi yürütmüştü resmen 2 3 saat durmadan arada dinlenerek düşün akşamına nişanım geldi sıcak suyla banyo yaptım sıcak suya oturdum şancı geldikçe bacaklarımı açarak oturdum gece saat 4 de açılmam 4 cm olmuştu belki yardımı olur sana da hastanedeysen yatağın kenarını tutup baldırlarını salla eğil kalk banyo imkanın varsa sıcak suyla banyo yap bacaklarını iyice açıp otur kalk imkanın varsa hurma kaynatıp suyunu iç inşallah yardımı olur tez zamanda kurtulursun sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım
ilkannelik- 2prenses1prensannesii simdi hurmayi kaynattim sogusun icicem insaallah ise yarar😓 cok sagol canim
Busra190742 2prenses1prensannesii sıcak suyla banyo yapmak tetikler mi gerçekten 39+3 bu 5 gün içinde normal doğum olması lazım bebeğimin kilosu 3.100 gr 40. Haftaya dönerse tekrar kontrole gitmem gerekiyormuş o yüzden doğurmam lazım 😂
2prenses1prensannesii ilkannelik- inşallah canım afedersin göğüs ucunla oyna rahimi uyarıyor doğum için canım bacaklarını iyice açıp otur kalk yardımı olur inşallah
ilkannelik- Karali öyle haklisin ki en cok da arayip soranlar stresse sokuyor insani😅 insaallah bir an önce gelir
Gamzeeee16 Bebişim denemedim ama duydum hurmayı çekirdeğinden ayırıp aynı suyun içinde hem hurmayı hem çekirdeği kaynatıp içmek başlatıyormuş ve kolay doğum yapmanı sağlıyormuş diye biliyorum bir de Meryem ana otu al derim ben doğuma giderken nasip olursa bu ikisini deneyeceğim denersen haber et bizde bilelim Allah yardımcın olsun inşallah bir avazda kurtulursun
ilkannelik- Gamzeeee16 insallah canim cok sagol, amin. Hurmayi kaynatim cekirdeksiz hurmam var di ama. 7 tane kaynatip icdim. Meryem ana otu da var ama dogum baslayinca kaynatmak gerekmiyormu onu
ilkannelik- Htce1 en son 39. haftam da 2950 kg küsür dü. Bu cuma günü 39+6 da tekrar terminim var bakalim kac kg oldu😳 hep üzülüyordum 3500hala cikmadi kilosu diye ama saglikli olsun da kiloyu alir insallah