-MinikveAnnesi- Asim_Mehmet 31. Haftadayım. Kalsiyum magnezyum multivitamin demir d vitamini b12 vitamini
ikkrk91 Asim_Mehmet 13.haftaya kadar folik asit kullandim. Doktorum sonra kansizlik icin demir ilaci , magnezyum, kalsiyum ve multivitamin verdi. 29.haftada multivitamini birakip balik yagina gectim. Suan 33 haftaligim hepsine devam ediyorum.
Aysenkaplann Asim_Mehmet 35. Haftadayım Demir, magnezyum, d vitamini birde decavit isimli bir ilaç kullanıyorum o da vücudun yetersiz vitamin alımı sonucu oluşan eksikliği karşılıyo
Asim_Mehmet -MinikveAnnesi- bende tüm saydiklarinizi içiyorum. B12 içinde 1 ay iğne vuruldum haftalık. 24. Haftamdayım. Doğuma kadar devam mı edeceğiz acaba bunlara
-MinikveAnnesi- Asim_Mehmet b12 haric sürekli iciyordum zaten 3. 4. Aydan beri ara ara tahlil veriyorum sonuclarımı takip ediyoruz. B12ye yeni basladım ama yükselince kullanmaya gerek yok bence
zeyel_sena Asim_Mehmet 12. Haftaya kadar folik asit (folidoce) kullandım. sonrasında regenesis (omega vita mineral), feramat (kan ilacı), devit 3 (d vitamini günde 10 damla) kullanıyorum. 38 haftalık oldum.