Kızlar 10+5 Hamileyim pazartesi günü idrar enfeksiyonu olduğunu öğrendim ve doktorum tek doz suya katılıp içilen antibiyotik verdi. Ama sorun şu ki ben onu kullandığındam bu yana ishalim çok fazla şu kaybediyorum ne yaptıysam geçmedi ishalin geçmesi için ne yapma lazım😢