Bortubocek evet farkındayım ama sürekli konuşan birileri yok meme ucu içine kaçanlar yok sütü olup meme ucu olmayıp emzirmeye diretip bebegi krizlere girenler, bende bakıyorum kahverengi kısmı oldukça yayıldı büyüdü ama şu an ucu halen minicik bazen yok oluyor gibi içime endişe geliyor 3.5 ay var gerci daha ama tutamazsa naparım diye yoksa hic pompaya silikon uca gerek kalmaz inşallah başka da ne olur bilmiyorum doğal yöntemi var midir falan