Canim benim kızım öyle şuan bu ay resmen sadece 35.gr almış doktor banada emdikten sonra kusana kadar mama ver dedi enjektör ile ama kızım hiç etmiyor bende bu yüzden sütü sagip veriyorum benimkide biberon tutmuyor enjektör de hep ağzından akıyor bilmiyorum nolcak