iremsknn Sevaalllll yok hiç tedirgin olma bende de aynısı var ama üst değil alt önemli, üstü orda ebeler yardımcı olup bebeğin kafasını aşağı ittirebiliyor zaten. 🫶🏽🫶🏽
A152245 Sevaalllll benim açılmam sıfırdı yatış yaptığımda. Suni sancı ve ilaçla açılma başlatıldı, belki sizin de öyle olabilir. Gerçi ben artık 41.haftaya girmiştim bekleyecek halde değildim.
Ekonomist28- A152245 Peki suni sanci verildikten kaç saat sonra tam açılmaniz oldu? Dogum kaç saat sonra oldu? Sonuçta hiç açılma olmadan sırf suni ile başlatılmış. Merak ettim benim de çünkü hicbacilmam yok..
beybidoga Sevaalllll çatı muayenesi ben de doğumu tetikledi ertesi gün ağrıyla gittim erken doğurdum bi de benim zorunlu sezeryandı neden çayı yaptı onu fa anlamadım bu sefer baktırmıcam
Minikmucizem199 irem-1999-54 evet doğum yaptıktan sonra öğrendim çok zararı olduğunu zaten hiç iyi olamıyorum ki ne zaman görsen hastayım halim yok
Minikmucizem199 sekin99900 çok sıkıntılı geçti doğum canım bebeğim de tahliye girdi doğdu 3 ay kafasının üst tarafı şiş kaldı böyle top gibi içinde su varmış gibi oda vakumdan mis doktora götürdük öyle dedi
Minikmucizem199 Zehrammmmmmmm sana çatın tam dar dememiş canım bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum her insanın doğum farklı buradaki yorumları kafana takma bence Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bir Avaz da kucağında olsun bebeğin ❤️❤️☺️☺️