Kizlar ben 13 haftadan beri riskli gebelik olduğu için rapordayim devamlı işe gidemiyorum şuan 24 haftaligim. Büyük bir ihtimalle doğum iznime yani 32 haftaya kadar tekrar rapor yazılacak ztn 32 haftada kendi doğum iznim başlıyacak bu durum benim doğum sonrası doğum parası almami etkilermi?doğum paramı alırım dimi